Αρχείο μηνός Φεβρουάριος 2021

Ζωγραφική επιδαπέδιων παιχνιδιών στην αυλή του σχολείου μας

Οι μαθητές/τριες του σχολείου μας, υπό την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής, ζωγραφίζουν επιδαπέδια παιχνίδια στο χώρο της αυλής, ώστε αργότερα να υλοποιηθούν ομαδικά και ατομικά παιχνίδια , κατά τη διάρκεια της Γυμναστικής

Άσκηση Σεισμού

Σήμερα έγινε η καθιερωμένη άσκηση σεισμού. Ήταν η δεύτερη άσκηση που πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας. Έγινε από κοινού με το Ειδικό Δημοτικό, το Ειδικό Νηπιαγωγείο και το 5ο Δημοτικό σχολείο. Όλα πήγαν εξαιρετικά. Ακολούθησε σύντομη ομιλία σχετικά με τον σεισμό και μέτρα προστασίας.

Πόστερ στο Εργαστήριο Πληροφορικής

Διδάσκοντας λίγο “διαφορετικά” τις Θεματικές Ενότητες “Τα μέρη του Υπολογιστή” και “Μαθαίνω το Πληκτρολόγιο”. Αντί κλασσικών φύλλων εργασίας οι μαθητές έγραψαν τις αντίστοιχες έννοιες σε πόστερ με μαρκαδόρους. Τα ολοκληρωμένα πόστερ διακόσμησαν το Εργαστήριο Πληροφορικής με στόχους να ομορφύνουμε το Εργαστήριο Πληροφορικής, να βρίσκουμε τα μέρη του υπολογιστή αλλά και τα πλήκτρα του πληκτρολογίου πάντα “μπροστά μας” και “δίπλα μας” όταν τα χρειαζόμαστε!

Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου

Οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας παρακολούθησαν βίντεο, μελέτησαν εκπαιδευτικό υλικό , συζήτησαν με τους εκπαιδευτικούς Πληροφορικής και την Ψυχολόγο του σχολείου μας για τον σωστό τρόπο χρήσης του Διαδικτύου.

Δημιουργίες στο Τμήμα Κοπτικής Ραπτικής

Δημιουργούμε στο τμήμα “Κοπτικής- Ραπτικής” με χαρά και επαγγελματισμό! Μαθαίνουμε να χρησιμοποιούμε την καινούργια μας Ραπτομηχανή και σκοπό έχουμε να δημιουργήσουμε μοναδικά προϊόντα υψηλής ραπτικής !

Οπτικοποιημένο Πρόγραμμα μαθημάτων στην δια ζώσης διδασκαλία και στην Τηλεκπαίδευση !

Η ύπαρξη ενός οπτικοποιημένου προγράμματος- πίνακα στον διάδρομο του σχολείου με το ημερήσιο εκπαιδευτικό πρόγραμμα σε εικονες, βοηθά τους μαθητές/τριες δίνοντας τους μια οπτική υπενθύμιση των μαθημάτων που έχουν την κάθε ώρα και κάθε ημέρα. Επίσης, όταν το σχολείο μας παρέμεινε κλειστό για δύο εβδομάδες λόγω κρουσμάτων, στην Τηλεκπαίδευση οι μαθητές/τριες μας είχαν το οτικοποιημένο πρόγραμμα της τάξης τους στον υπολογιστή τους, σε αρχείο PDF και με ενα κλικ στην εικόνα του κάθε μαθήματος, συνδεόταν άμεσα στην ψηφιακή τάξη του κάθε καθηγητή και παρακολουθούσαν τα μαθήματα τους.