Εικονική περιήγηση στον Παρθενώνα και στο Μουσείο της Ακρόπολης

Εικονική περιήγηση στον Παρθενώνα και στο Μουσείο της Ακρόπολης

Διάρκεια εκπαιδευτικής δράσης : 6 διδακτικές ώρες με τα τμήματα Δ και  ΣΤ2 (Δευτέρα 2η ώρα)

Εκπαιδευτικοί που συμμετέχουν:

Τσιμπρή Ελένη, Καλύβας Αντώνιος, Μπάτσιος Χρήστος

Μαθητές που συμμετέχουν : Δ τμήμα και ΣΤ2 τμήμα

Παπαηλίας Μπάμπης, Παρασκευάς Σταυρακάκης, Κλωνάρης Μπάμπης, Ανδρεάδου Ζωή, Μπάδας Γιώργος, Σταυρακάκης Γιώργος

Διδακτικοί στόχοι στο επίπεδο κοινωνικών δεξιοτήτων:  Με την ολοκλήρωση της εκπαιδευτικής δράσης οι μαθητές πρέπει να είναι σε θέση να :

  • Να θέτουν ερωτήσεις στον εκπαιδευτικό και να παρακολουθούν την απάντηση που τους δίνεται.
  • Να συμμετέχουν σε διάλογο με τη μορφή ερώτησης-απάντησης με τον εκπαιδευτικό και τους συμμαθητές τους.
  • Να παρακολουθούν τους συμμαθητές τους όταν εκφράζουν την άποψή τους στην ομάδα.
  • Ενισχυθεί η αυτοπεποίθηση τους ώστε να συζητάνε περισσότερο για το μάθημα της Ιστορίας

Διδακτικοί στόχοι στο γνωστικό αντικείμενο της Πληροφορικής:

Με την ολοκλήρωση της εκπαιδευτικής δράσης οι μαθητές πρέπει να είναι σε θέση να :

  • εκκινούν και να τερματίζουν ένα φυλλομετρητή,
  • χρησιμοποιούν τα κουμπιά διαχείρισης μια ιστοσελίδας στο φυλλομετρητή,
  • διαχειρίζονται πολλές ενεργές καρτέλες σε ένα φυλλομετρητή,
  • πλοηγούνται σε μια εικονική ψηφιακή εφαρμογή.

Διδακτικοί στόχοι στο γνωστικό αντικείμενο της Γλώσσας:  

  • σε ποια πόλη βρίσκεται η Ακρόπολη και ο Παρθενώνας
  • Να εντοπίσουν σε κείμενο και να αναφέρουν τουλάχιστον 3 μνημεία της Ακρόπολης.
  • Οι μαθητές έπειτα από ανάγνωση ή/και ακρόαση σύντομου κειμένου να μπορούν να δηλώσουν ποιοι ήταν οι αρχιτέκτονες του Παρθενώνα
  • Οι μαθητές έπειτα από ανάγνωση ή/και ακρόαση σύντομου κειμένου να μπορούν να δηλώσουν τι είναι οι Καρυάτιδες

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.