





Εικονική περιήγηση στον Παρθενώνα και στο Μουσείο της Ακρόπολης
Διάρκεια εκπαιδευτικής δράσης : 6 διδακτικές ώρες με τα τμήματα Δ και ΣΤ2 (Δευτέρα 2η ώρα)
Εκπαιδευτικοί που συμμετέχουν:
Τσιμπρή Ελένη, Καλύβας Αντώνιος, Μπάτσιος Χρήστος
Μαθητές που συμμετέχουν : Δ τμήμα και ΣΤ2 τμήμα
Παπαηλίας Μπάμπης, Παρασκευάς Σταυρακάκης, Κλωνάρης Μπάμπης, Ανδρεάδου Ζωή, Μπάδας Γιώργος, Σταυρακάκης Γιώργος
Διδακτικοί στόχοι στο επίπεδο κοινωνικών δεξιοτήτων: Με την ολοκλήρωση της εκπαιδευτικής δράσης οι μαθητές πρέπει να είναι σε θέση να :
- Να θέτουν ερωτήσεις στον εκπαιδευτικό και να παρακολουθούν την απάντηση που τους δίνεται.
- Να συμμετέχουν σε διάλογο με τη μορφή ερώτησης-απάντησης με τον εκπαιδευτικό και τους συμμαθητές τους.
- Να παρακολουθούν τους συμμαθητές τους όταν εκφράζουν την άποψή τους στην ομάδα.
- Ενισχυθεί η αυτοπεποίθηση τους ώστε να συζητάνε περισσότερο για το μάθημα της Ιστορίας
Διδακτικοί στόχοι στο γνωστικό αντικείμενο της Πληροφορικής:
Με την ολοκλήρωση της εκπαιδευτικής δράσης οι μαθητές πρέπει να είναι σε θέση να :
- εκκινούν και να τερματίζουν ένα φυλλομετρητή,
- χρησιμοποιούν τα κουμπιά διαχείρισης μια ιστοσελίδας στο φυλλομετρητή,
- διαχειρίζονται πολλές ενεργές καρτέλες σε ένα φυλλομετρητή,
- πλοηγούνται σε μια εικονική ψηφιακή εφαρμογή.
Διδακτικοί στόχοι στο γνωστικό αντικείμενο της Γλώσσας:
- σε ποια πόλη βρίσκεται η Ακρόπολη και ο Παρθενώνας
- Να εντοπίσουν σε κείμενο και να αναφέρουν τουλάχιστον 3 μνημεία της Ακρόπολης.
- Οι μαθητές έπειτα από ανάγνωση ή/και ακρόαση σύντομου κειμένου να μπορούν να δηλώσουν ποιοι ήταν οι αρχιτέκτονες του Παρθενώνα
- Οι μαθητές έπειτα από ανάγνωση ή/και ακρόαση σύντομου κειμένου να μπορούν να δηλώσουν τι είναι οι Καρυάτιδες