Ο κύκλος του νερού μέσω Νέων Τεχνολογιών
Διαθεματική Προσέγγιση- Γνωστικά αντικείμενα: Πληροφορική και Φυσική
Διάρκεια εκπαιδευτικής δράσης : 2 διδακτικές ώρες με το τμήμα Δ,
Εκπαιδευτικοί που συμμετέχουν:
Καλύβας Αντώνιος,
Διδακτικοί στόχοι στο επίπεδο ήπιων- κοινωνικών δεξιοτήτων: Με την ολοκλήρωση της εκπαιδευτικής δράσης οι μαθητές πρέπει να είναι σε θέση να :
- Να θέτουν ερωτήσεις στον εκπαιδευτικό και να παρακολουθούν την απάντηση που τους δίνεται.
- Να παρακολουθούν τους συμμαθητές τους όταν εκφράζουν την άποψή τους στην ομάδα και εκφράζουν αν συμφωνούν ή διαφωνούν με την αντίστοιχη άποψη.
- Ενισχυθεί η αυτοπεποίθηση τους ώστε να συζητάνε περισσότερο για τον κύκλο του νερού και τις φάσεις που αυτός περιέχει.
Διδακτικοί στόχοι στο γνωστικό αντικείμενο της Πληροφορικής-
ψηφιακές δεξιότητες:
Με την ολοκλήρωση της εκπαιδευτικής δράσης οι μαθητές πρέπει να είναι σε θέση να:
- εκκινούν και να τερματίζουν το εκπαιδευτικό λογισμικό (GCompris),
- χρησιμοποιούν τα κατάλληλα κουμπιά διαχείρισης του εκπαιδευτικού λογισμικού (GCompris),
- πλοηγούνται με άνεση στο εκπαιδευτικό λογισμικό (GCompris)..
Διδακτικοί στόχοι στο γνωστικό αντικείμενο της Φυσικής
Με την ολοκλήρωση της εκπαιδευτικής δράσης οι μαθητές πρέπει να είναι σε θέση να:
- αναγνωρίζουν τις φάσεις του κύκλο του νερού,
- περιγράφουν πώς γεννιέται ένα ποτάμι,
- εξηγούν τις φάσεις του κύκλου του νερού.





