Αισθητηριακός πίνακας

Αισθητηριακός πίνακας με τη βοήθεια της εκπαιδευτικού Μπουρδάνου Ελένης ψυχολόγου και της Ελπινίκης Χρήστου Γεωπόνου. Υπέροχη δουλειά με μεράκι και φαντασία και εμπλοκή και των μαθητών του ΕΕΕΕΚ Γιαννιτσών. Είμαστε περήφανοι!!!

Η αισθητηριακή αγωγή ενθαρρύνει τη μάθηση μέσω περιέργειας, δημιουργικότητας και επίλυσης «μικροπροβλημάτων». Βοηθάει στη δόμηση νευρωνικών συνδέσεων στον εγκέφαλο του παιδιού και ενθαρρύνει την ανάπτυξη ψυχοκινητικών (αντίληψη χώρου, χρόνου, λεπτή κινητικότητα) και γλωσσικών δεξιοτήτων.Τα παιδιά μας διδάχθηκαν, μέσω φύλλων εργασίας και ψυχοκινητικών δραστηριοτήτων, πώς οι αισθήσεις μας βοηθούν να κατανοήσουμε τον κόσμο γύρω μας αλλά και πώς, σε κάποιες περιπτώσεις οι αισθήσεις μάς δυσκολεύουν σε σχέση με το περιβάλλον γύρω μας. Τα στάδια της κατασκευής μας ήταν τα εξής: Αποφασίσαμε με τους μαθητές το θέμα του πίνακα. Βρήκαμε ιδέες για απλά, εύκολα και προσβάσιμα υλικά από τη μικροκαθημερινότητά μας. Παρατηρήσαμε ποιες υφές μας δυσκολεύουν και ποια δραστηριότητα (κόψιμο, σύνθεση υλικών, χρήση κόλλας κτλ μας ευχαρίστησε ή μας δυσκόλεψε περισσότερο)Καταλήξαμε στην ιδέα του επόμενου πίνακα και ορίστηκε υπεύθυνος μαθητής που κρατάει σημειώσεις για τις ιδέες, με την παρέμβαση και βοήθεια των επιβλεπουσών εκπαιδευτικών όπου αυτό κρίνεται απαραίτητο. Το κυριότερο, ενδυναμώσαμε τη συνεργατική σχέση μεταξύ παιδιών – εκπαιδευτικών, ενθουσιαστήκαμε και διεγείραμε τη φαντασία μας.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.