Κοτόπουλο με πατάτες.Ολόκληρη η διαδικασία από τον τεμαχισμό μέχρι τον φούρνο. Δημιουργούμε, μαθαίνουμε και χορταίνουμε.
Αρχείο μηνός Οκτώβριος 2021
Δράσεις εργαστηρίου Μαγειρικής
Γλυκό της Παρασκευής. Τζιζ κέικ
Δράσεις εργαστηρίου Μαγειρικής
Το γλυκάκια της Πέμπτης. Πορτοκαλόπιτα με χυμό φρέσκου πορτοκαλιού. Μύρισε όλο το τετράγωνο.
Δράσεις εργαστηρίου μαγειρικής
Ημέρα Πέμπτη. Τρέλα!!! Μουσακάς φοβερός. Τα παιδιά ξετρελάθηκαν από τη νοστιμιά.
Τα θερμοκήπια μας “Πριν και μετά”
Τα θερμοκήπια του ΕΕΕΕΚ Γιαννιτσών πριν και μετά. Ευχαριστούμε πολύ τους γεωπόνους μας. Κυρίως όμως τους μαθητές μας που δουλεύουν με όρεξη κάτω από τις οδηγίες και την επίβλεψη των καθηγητών τους.
“Ευχαριστήρια επιστολή” Προς τον Δήμο Πέλλας
Εκ μέρους της Διοίκησης του Ε.Ε.Ε.ΕΚ Γιαννιτσών και του εκπαιδευτικού προσωπικού, σας εκφράζουμε την απεριόριστη ευγνωμοσύνη και τις πιο θερμές ευχαριστίες για την ευγενική διάθεση και τοποθέτηση ενός (1) ξύλινου σπιτιού από τις εγκαταστάσεις της παραμυθούπολης, στον αύλειο χώρο του Ε.Ε.Ε.ΕΚ Γιαννιτσών.Μέσα από την έμπρακτη συμπαράσταση του Δήμου Γιαννιτσών θα ενισχυθούν οι προσπάθειες μας για την υλοποίηση των προγραμμάτων “Εικονική Επιχείρηση” και “Αυτόνομη Διαβίωση” με σκοπό την ανάπτυξη δεξιοτήτων που απαιτούνται σε ένα εργασιακό πλαίσιο.Ευχαριστούμε τον Δήμαρχο Πέλλας κο. Στάμκο Γρηγόριο, τον Πρόεδρο της Δ.Η.Κ.Ε.Π.Α.Π. κο. Επιτροπάκη Αθανάσιο και τον Αντιδήμαρχο Καθ/τας Περιβ/ντος – Πράσινου και Πολιτικής Προστασίας κο Καραφυλλιά Ανδρέα, για την ευαισθησία που επέδειξαν και ευχόμαστε να είναι πάντα υγιείς και ασφαλείς.
Με εκτίμηση,Αλμπανίδου Πολυξένη, Διευθύντρια του Ε.Ε.Ε.ΕΚ Γιαννιτσών
Εκπαιδευτικό Προσωπικό του Ε.Ε.Ε.ΕΚ Γιαννιτσών
Ο κύκλος του νερού μέσω Νέων Τεχνολογιών
Ο κύκλος του νερού μέσω Νέων Τεχνολογιών
Διαθεματική Προσέγγιση- Γνωστικά αντικείμενα: Πληροφορική και Φυσική
Διάρκεια εκπαιδευτικής δράσης : 2 διδακτικές ώρες με το τμήμα Δ,
Εκπαιδευτικοί που συμμετέχουν:
Καλύβας Αντώνιος,
Διδακτικοί στόχοι στο επίπεδο ήπιων- κοινωνικών δεξιοτήτων: Με την ολοκλήρωση της εκπαιδευτικής δράσης οι μαθητές πρέπει να είναι σε θέση να :
- Να θέτουν ερωτήσεις στον εκπαιδευτικό και να παρακολουθούν την απάντηση που τους δίνεται.
- Να παρακολουθούν τους συμμαθητές τους όταν εκφράζουν την άποψή τους στην ομάδα και εκφράζουν αν συμφωνούν ή διαφωνούν με την αντίστοιχη άποψη.
- Ενισχυθεί η αυτοπεποίθηση τους ώστε να συζητάνε περισσότερο για τον κύκλο του νερού και τις φάσεις που αυτός περιέχει.
Διδακτικοί στόχοι στο γνωστικό αντικείμενο της Πληροφορικής-
ψηφιακές δεξιότητες:
Με την ολοκλήρωση της εκπαιδευτικής δράσης οι μαθητές πρέπει να είναι σε θέση να:
- εκκινούν και να τερματίζουν το εκπαιδευτικό λογισμικό (GCompris),
- χρησιμοποιούν τα κατάλληλα κουμπιά διαχείρισης του εκπαιδευτικού λογισμικού (GCompris),
- πλοηγούνται με άνεση στο εκπαιδευτικό λογισμικό (GCompris)..
Διδακτικοί στόχοι στο γνωστικό αντικείμενο της Φυσικής
Με την ολοκλήρωση της εκπαιδευτικής δράσης οι μαθητές πρέπει να είναι σε θέση να:
- αναγνωρίζουν τις φάσεις του κύκλο του νερού,
- περιγράφουν πώς γεννιέται ένα ποτάμι,
- εξηγούν τις φάσεις του κύκλου του νερού.