Αρχείο ημέρας 17 Μαρτίου 2020

Δραστηριότητες Μαθηματικών #1

1. Χρωματίζουμε το κάθε κομμάτι της εικόνας με το χρώμα του αντίστοιχου αριθμού!

2. Ενώστε τις τελείες ακολουθώντας τη σειρά των αριθμών. Στη συνέχεια μπορείτε να χωματίσετε το σχέδιο που θα αποκαλυφθεί!

3. Προσθέτουμε αριθμούς κάθετα. Διαβάζουμε τους αριθμούς. Ξεκινάμε την πράξη από δεξιά. Δεν ξεχνάμε να χρησιμοποιήσουμε το κρατούμενο όπου χρειάζεται! Στο τέλος διαβάζουμε το αποτέλεσμα.

Παναγιώτης Τριχάς

Η γραμμή ως χρώμα

  • Παρατηρώ προσεκτικά τις παρακάτω εικόνες από ζωγραφικά έργα τριών σημαντικών καλλιτεχνών (Αλέξης Ακριθάκης, Πάμπλο Πικάσο, Γιάννης Γαΐτης). Προσπαθώ αρχικά να κατανοήσω τα στοιχεία της εικόνας, να δω τα διαφορετικά σχέδια και χρώματα, έπειτα και αφού έχω συγκεντρώσει στο τραπέζι εργασίας μου, όλα τα ζωγραφικά μου υλικά (μολύβια, ξυλομπογιές, κραγιόνια, μαρκαδόρους, ακρυλικά ή ό,τι διαθέτω στο σπίτι) επιλέγω τρεις από τις εικόνες για να εργαστώ.
  • Θέλουμε μέσα από αυτή τη διαδικασία να εντοπίσουμε νέους τρόπους για να δημιουργήσουμε στο χαρτί δικά μας σχέδια ανθρώπου φύσης με διαφορετικό και ελεύθερο τρόπο, όπως μέχρι τώρα δημιουργούσαμε καθημερινά στο σχολείο μας!
  • Ελεύθερα και χωρίς «πρέπει» ζωγραφίζουμε προσέχοντας όπως λέμε την αρχή και το τέλος των γραμμών μας, τα όριά μας όπου θέλουμε να υπάρχουν!
  • Σχεδιάζουμε πρώτα όλη την εικόνα μας με μολύβι και στη συνέχεια αφηνόμαστε στα χρώματα!
  • Όσα υλικά θέλουμε από τα παραπάνω σε κάθε έργο.

Σαν να είμαστε στην αίθουσά μας στο σχολείο!

 

Δήμητρα Κιομουρτζίδου